2018. november 16., péntek - Ödön

Hörmann hivatalos partner

<< Vissza


   HTL-2 teleszkópozó rámpakiegyenlítő

Hatékony be- és kirakodás a tökéletes technikának köszönhetően
A Hörmann teleszkópozó rámpakiegyenlítők szériában 500 vagy 1000 mm hosszú előtolónyelvvel rendelkeznek. A nyelvek fokozatmentes előtolása lehetővé teszi a rakodófelület maximális kihasználását. Ezért e rámpakiegyenlítők gazdaságos megoldások az áruforgalomban.
Az erős acélszerkezet, a bevált hidraulika (kéthengeres, kétszelepes technika), az egyszerű működtetés mindegyike megfelel a rakodáshoz előírt összes biztonsági előírásnak. A rámpakiegyenlítő hídlemeze olyannyira csavarodóképes, hogy egyenletlen terhelésű tehergépkocsi esetén is problémamentesen kiegyenlíti a magasságkülönbséget.

Az emelőhengerbe integrált vészstop-szelep a rámpakiegyenlítőt villámgyorsan biztosítja, ha a tehergépkocsi túl korán kihajtana a még megterhelt hídlemez alól.

A működési elv
A tehergépkocsi dokkol, majd a csarnok kapuját kinyitják. Ettől kezdve a rámpakiegyenlítő működőképes és a hídlemez a kívánt magasságba emelhető. Ezután a nyelv fokozatmentesen kitolható (max. 1000 mm-ig), majd a hídlemez a tehergépkocsi felületére süllyed - mégpedig centiméter pontossággal! Ez különösen fontos a rakfelület végéig teljesen telerakott gépjárművek esetén, ahol csak minimális előtolásra van lehetőség.
A rakodás végeztével a hídlemez az "AUTO"-gomb megnyomására visszatér nyugalmi helyzetébe.



Teherbírás
Dinamikus 60 kN (6 t) , egyedi igény esetén megfelelő kialakítással dinamikus 150 kN-ig (18 t)

Áthidalás
Szint felett 12,5%.

Billenőlemez
Acél bordás lemez, 12-14 mm vastag (S 355 JOC).

Hídlemez:
Acél bordás lemez, 6-8 mm vastag (S235 JR), kiegészítve 150 mm magas acélprofillal (S 355 JOC).

Csavarodás képesség
A szerkezet úgy van kialakítva, hogy a ferde jármű-rakfelületre is jól felfeküdjön.

Felépítés
Acél hegesztett keretszerkezet merevítő profilokkal, megfelelve az egyenetlen terhelésnek.

Zsanérok
  • Hátsó: 2 x 300 mm hosszú (hüvely o 48,3 x 8 mm).
  • Elöl: 1x (hüvely 42CrMo4).

    Felület
    Az összes homokszórt elem környezetbarát kétkomponensű (P-U) RAL 5019 (kék) bevonattal lakkozott.

    Hajtás
  • Hidraulikus egységgel összeépített elektromotor (400 V - 1,1 kW), rugalmasan rögzítve a felépítményre. (IP 54).
  • Szériában 9 m kábellel.
  • Hidraulikus cső + vezeték, ha szükséges
  • Rögzítőkkel az acélra szerelt

    Kezelőszerv
  • start-gomb (Totmann-működtetés).
  • reteszelhető, többpólusú főkapcsoló/vészkapcsoló.
  • 24 V-os vezérlés, előkészítve a kapu végálláskijelzőjének fogadására.
  • műanyag vezérlő doboz (IP 54) (Méretek: 240 x 310x 124 mm (SzxMxM)).

    Biztonsági elemek
  • elektromos vész-stop szelep
  • automatikus vész-stop tömlőrepedésre
  • hő- és rövidzár védelem
  • teleszkópos védőlemez
  • betörésvédelem a billenőlap által
  • alátámasztás javítás és Szervizelés idejére
  • újraindítási védelem áramkimaradás-, és vész-
  • stop gomb használata utáni helyzetre

    CE-szabályozók
  • A rámpakiegyenlítők megfelelnek az idevonatkozó előírásoknak:
  • Munkaeszközök irányelvei 89/391/EEG
  • Épület elemek irányelvei 89/106/EEG
  • Gépek irányelvei 89/392/EEG
  • Erősáramú renszerek irányelvei EN 60204
  • EMC előírások 89/336/EEG, illetve EN 1398 (rámpakiegyenlítők)

    Szállítás és elhelyezés
  • Nyílások elöl vázon, a targonca villáinak fogadására.
  • Hídlemezben emelőszem helyek vannak kialakítva.
  • Emelőszemek + kiegészítők tartozékok.

    << Vissza


  •  Prospektus letöltés
    (6.7 mb)

     Ipari alkalmazásokhoz mindig egyedi árajánlatot készítünk, kérem vegye fel a kapcsolatot!