2018. november 16., péntek - Ödön

Hörmann hivatalos partner

<< Vissza


   HLS-2 billenőlapos rámpakiegyenlítő

Stabil szerkezet megbízható hidraulikával
A Hörmann billenőlapos rámpakiegyenlítők(szériában 405 mm-es, egyedi kérésre max. 480 mm-es billenőlappal) a gyakorlatban bizonyított csuklós acélszerkezetek, különösen erős zsanérokkal.
A megbízható, könnyen működtethető hidraulikával(kéthengeres, egyszelepes technika) ez a rendszer valamennyi rakodási szituációban megállja a helyét.

A billenőlapok zsanérjai a nyílt szerkezetnek köszönhetően mentesek maradnak a szennyeződésektől, faszilánkoktól és hasonlóktól.

A rámpakiegyenlítő hídlemeze annyira csavarodóképes, hogy az egyenlőtlen terhelésnt önmagától problémamentesen kiegyenlíti.

Az emelőhengerbe integrált automatikus Vész-Stopp-szelep biztosítja villámgyorsan a rámpakiegyenlítőt, ha a tehergépkocsi túl korán kihajtna a még mgterhelt hídlemez alól.

A működési elv
A tehergépkocsi dokklása után kinyitják a csarnok kapuját. Gombnyomásra (folyamatos) az elektrohidraulikus rendszer a hídlemezt a legmagasabb helyzetbe viszi, majd automatikusan felcsapja a billenőlapot. Ezután a hídlemez addig süllyed, amíg a billenőlap a rakfelületen fel nem fekszik. Most már biztonságosan lehet be- és kirakodni. A nyugalmi helyzetbe való visszaállás a vezérlés újabb működtetésével (ismét folyamatos gombnyomás), vagy egyedi kérésre az"auto"-gomb rövid megnyomására történik.



Teherbírás
  • Dinamikus 60 kN
  • Statikus 100 kN

    Áthidalás
    Szint felett 12,5%.

    Billenőlemez
    Acél bordás lemez, 12-14 mm vastag (S 355 JOC).

    Hídlemez:
    Acél bordás lemez, 6-8 mm vastag (S235 JR), kiegészítve 150 mm magas acélprofillal (S 355 JOC).

    Csavarodás képesség
    A szerkezet úgy van kialakítva, hogy a ferde jármű-rakfelületre is jól felfeküdjön.

    Felépítés
    Önhordó, erős acél doboz- és szögprofillal.

    Zsanérok
  • Hátsó: 2 x 300 mm hosszú (hüvely o 48,3 x 8 mm).
  • Elöl: 1x (hüvely 42CrMo4).

    Felület
    Az összes homokszórt elem környezetbarát kétkomponensű (P-U) RAL 5019 (kék) bevonattal lakkozott.

    Hajtás
  • Hidraulikus egységgel összeépített elektromotor (400 V - 1,1 kW), rugalmasan rögzítve a felépítményre. (IP 54).
  • Szériában 9 m kábellel.
  • Hidraulikus cső + vezeték, ha szükséges
  • Rögzítőkkel az acélra szerelt

    Kezelőszerv
  • start-gomb (Totmann-működtetés).
  • reteszelhető, többpólusú főkapcsoló/vészkapcsoló.
  • 24 V-os vezérlés, előkészítve a kapu végálláskijelzőjének fogadására.
  • műanyag vezérlő doboz (IP 54) (Méretek: 240 x 310x 124 mm (SzxMxM)).

    Biztonsági elemek
  • elektromos vész-stop szelep
  • automatikus vész-stop tömlőrepedésre
  • hő- és rövidzár védelem
  • teleszkópos védőlemez
  • betörésvédelem a billenőlap által
  • alátámasztás javítás és Szervizelés idejére
  • újraindítási védelem áramkimaradás-, és vész-
  • stop gomb használata utáni helyzetre

    CE-szabályozók
  • A rámpakiegyenlítők megfelelnek az idevonatkozó előírásoknak:
  • Munkaeszközök irányelvei 89/391/EEG
  • Épület elemek irányelvei 89/106/EEG
  • Gépek irányelvei 89/392/EEG
  • Erősáramú renszerek irányelvei EN 60204
  • EMC előírások 89/336/EEG, illetve EN 1398 (rámpakiegyenlítők)

    Szállítás és elhelyezés
  • Nyílások elöl vázon, a targonca villáinak fogadására.
  • Hídlemezben emelőszem helyek vannak kialakítva.
  • Emelőszemek + kiegészítők tartozékok.

    << Vissza


  •  Prospektus letöltés
    (6.7 mb)

     Ipari alkalmazásokhoz mindig egyedi árajánlatot készítünk, kérem vegye fel a kapcsolatot!